Samoocena

Samoocena

Celem dokonania samodzielnej oceny jakości prowadzonej przez siebie instytucji szkoleniowej należy wypełnić formularz samooceny. Skontaktuj się z nami a prześlemy Ci dostęp do systemu samooceny wraz z hasłem. Zgłaszając się o formularz nie zapomnij podać nam nazwę instytucji którą reprezentujesz oraz dane kontaktowe do siebie.

Pytania zawarte w kwestionariuszu dotyczą pełnego zakresu funkcjonowania instytucji szkoleniowej i podzielone są na następujące obszary:

  • metodologii i jakości kształcenia
  • kwalifikacji kadry dydaktycznej
  • obsługi i komunikacji z klientem
  • procedur działania szkoły i obiegu dokumentów
  • warunków lokalowych

WAŻNE: Instytucja szkoleniowa przystępując do procesu oceny jakości oświadcza, że posiada min. dwa lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, w czasie których realizowała usługi szkoleniowe (łącznie min. 500 godz. lekcyjnych doświadczenia w prowadzeniu szkoleń)

Ankieta diagnozująca TGLS Quality Alliance dla instytucji prowadzących głównie szkolenia językowe

Ankieta diagnozująca TGLS Quality Alliance dla instytucji prowadzących szkolenia inne niż językowe

Przykładowe zagadnienia poruszone w formularzu samooceny

  • okres funkcjonowania szkoły
  • struktura organizacyjna i zakresy odpowiedzialności
  • umowy z klientami
  • obsługa klientów i procedury zgłaszania uwag, reklamacji, rezygnacji
  • dokumenty (ankiety, umowy, regulaminy, ulotki, kwestionariusze itp.)
  • przestrzeganie zasad uczciwej konkurencji
  • przestrzeganie zasad dobrych praktyk w kontaktach z klientam
  • wykształcenie i doświadczenie dyrektora metodycznego/właściciela szkoły
  • zakres obowiązków dyrektora metodycznego
  • wykształcenie i doświadczenie lektorów
  • procedura rekrutacyjna lektorów
  • udział w szkoleniach i doskonalenie zawodowe lektorów
  • tabela poziomów i sposób kwalifikacji słuchaczy
  • program nauczania dla wszystkich poziomów zaawansowania
  • sposoby weryfikacji postępów i zadowolenia
  • pomoce dydaktyczne dla lektorów i słuchaczy
  • zajęcia dodatkowe i ich dostępność
  • sposoby dokumentowania zajęć
  • sposób rozliczania zajęć z lektorami
  • hospitacje zajęć
  • cele szkoleń i weryfikacja ich osiągnięcia
  • sposób prowadzenia zajęć
  • wyposażenie pomieszczeń w pomoce dydaktyczne i sprzęt audio/video
  • wielkość sal, poczekalni, dostęp do WC.